DOMKI NA LUBCZYKOWEJ
REGULAMIN OBIEKTU
- Niniejszy regulamin określa warunki, na których dokonuje się wynajmu domku. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. W momencie rezerwacji umowę wynajmu uważa się za zawartą. Rezerwacji dokonujemy po wpłacie zadatku w wysokości 50% od całej kwoty, na który czekamy 48h . Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji z winy obiektu. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.
- Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O Ochronie Danych Osobowych.
- W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 500 zł, która jest zwracana w dniu wyjazdu po sprawdzeniu domku.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16:00 (przyjazd), kończy się o godzinie 10.00 (wyjazd) Minimalny okres pobytu — 2 doby
- W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób bez zgody właściciela, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Cena usług świadczonych przez właściciela nie obejmuje ubezpieczenia. Radzimy przed przyjazdem dodatkowo się ubezpieczyć. Za doznane urazy, szkody i zniszczenia majątku właściciel nie odpowiada. Wynajmujący korzysta z usług na własne ryzyko.
- Uwagi co do uszkodzeń i zniszczeń należy natychmiast zgłaszać właścicielowi, Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w domku w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń i uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcie usterek wykonane zostały na jego koszt.
- W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- W czasie pobytu w domku zabronione jest organizowanie głośnych imprez. W przypadku, gdy w sposób znaczący Wynajmujący naruszy spokój i dobra sąsiadów, wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy wynajmu i nie jest zobowiązany do zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za niewykorzystany okres pobytu.
- Ze względu na wymagania ze strony ochrony przeciwpożarowej w domku nie wolno używać żadnych przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, lub gazową, niebędących wyposażeniem domku i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe (grzałki, grzejniki, palniki)
- Wynajmujący bez zgody właściciela nie powinien dokonywać żadnych napraw i zmian w domku. O konieczności dokonania naprawy należy niezwłocznie powiadomić właściciela.
- Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymania i zwrotu domku w stanie zastanym.
- Zwierzęta mile widziane tylko za zgodą właściciela i przed wcześniejszym ustaleniem oraz za dodatkową opłatą.
- Domek dla max. 8 osób
- Domek i otoczenie domku należy pozostawić w ładzie takim, w jakim się go zastało, za pozostawienie niestosownego bałaganu po pobycie gospodarz może potrącić z kaucji:
- 100 zł/ za pozostawienie niestosownego porządku w domku.
- 100 zł/ w przypadku nieposprzątania w ogrodzie odchodów po pupilach.
- inne obciążenia wynikające z uszkodzeń.
- Gość apartamentu winien uregulować należność za pobyt w dniu przyjazdu.
- Wcześniejszy wyjazd lub późniejszy przyjazd gościa z przyczyn niezależnych od właściciela apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane Świadczenie.
- Właściciel obiektu ma prawo odmówić zakwaterowania i przyjęcia Gości, którzy wykazują agresję słowną lub cielesną. Wpłacony wcześniej zadatek nie podlega wówczas zwrotowi.
- Goście zobowiązani są do segregacji odpadów.
- Gość apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia poczynione przez zwierzę.